Sen Monorom (24-12-2018) - Reisverslag uit Sênmônoŭrôm, Cambodja van Nils Witte - WaarBenJij.nu Sen Monorom (24-12-2018) - Reisverslag uit Sênmônoŭrôm, Cambodja van Nils Witte - WaarBenJij.nu

Sen Monorom (24-12-2018)

Door: Nils

Blijf op de hoogte en volg Nils

24 December 2018 | Cambodja, Sênmônoŭrôm

Vanochtend vroeg uit bed gegaan want moesten om 10 voor half 8 de tuk tuk hebben die ons naar de bus naar Sen Monorom zou brengen. Ontbijt hadden we de avond van tevoren al besteld zodat we daar niet veel tijd aan kwijt zouden zijn.

Omdat “yes” dus niet altijd betekent dat de vriendelijke Cambodjaanse receptioniste je begrijpt bleek dat de bus om half 9 vertrok. Nu was dat een geluk bij een ongeluk, want de tuk tuk heeft ons twee keer naar de verkeerde bus gebracht. Owja en de bus, die vertrok zo rond kwart voor 9...

Gelukkig hebben we die wel gehaald en kwamen we redelijk optijd aan bij onze volgende bestemming Sen Monorom (volgende bus vertrok pas 2u ‘s middags). De busreis duurde ongeveer 6u en diende gelijk als de lokale postbode die pakketjes van a naar b bracht.

Eenmaal aangekomen bij ons nieuwe slaapplek (zie foto’s) merkte we al snel dat we omgeven waren door een oase van rust. Heerlijk!

Tweepersoons hutje met hangmat voor de deur en buitendouche, echt leuk om hier te mogen verblijven de komende twee dagen. Ook een stuk koeler dan in de lager gelegen steden die we tot nu toe bezocht hebben.

Morgenvroeg worden we om kwart over 8 opgepikt om aan de olifantentour te beginnen. Iets waar we ontzettend veel zin in hebben en hopelijk weer een leuk stuk over kunnen schrijven.

Nu ga ik verder genieten van mijn lokale biertje en kruipen we vannacht onder de klamboe in ons eigen hutje op de hei!

• 24 December 2018 - 11:49

José:

Die badkamer doet het hem!

• 26 December 2018 - 11:05

Irene Blok:

Heerlijk even in de hangmat! Leuk om jullie verhalen te lezen, en ik kijk mee uit naar het verslag van de olifanten tour! Geniet ervan

• 28 December 2018 - 18:38

Patricia:

Gaaf zeg! Lekker genieten daar.